Режим роботи ДНЗ
ДНЗ працює за п’ятиденним робочим тижнем
з 07.30 до 18:00.
Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні.
Навчальний рік: з 1 вересня до 31 травня.
Літній оздоровчий період: з 1 червня по 31 серпня.
Прийом, огляд дітей, ігри, гімнастика |
07.30 – 8.50 |
Сніданок |
8.50 – 9.20 |
Ігри, підготовка до занять |
9.20 – 9.30 |
ПНД |
9.30-11.00 |
Прогулянка |
11.00-12.45 |
Обід |
12.30-13.00 |
Сон |
13.00-15.0 0 |
Підйом, оздоровчі процедури |
15.10-15.30 |
Ігри, самостійна діяльність |
15.30-16.10 |
Полуденок |
16.10-16.30 |
Прогулянка, повернення дітей додому |
16.30-18.00 |
Відвідування дитиною дошкільного закладу не звільняє сім'ю від обов'язку виховувати і розвивати її в родинному колі".
(Ст. 7 п .3 Закону про дошкільну освіту )
Діяльність дошкільного навчального закладу здійснюється відповідно
до вимог Законів України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", " Про охорону дитинства"та інших нормативно - правових актів.
Зміст освітньої роботи направлений на відповідність основним концептуальним положенням Базового компоненту дошкільної освіти і реалізується до програми розвитку дітей дошкільного віку «Дитина
Для підвищення якості дошкільної освіти. забезпечення її сталого, інноваційного розвитку в 2014 – 2015 навчальному році педагогічний колектив спрямовує свою діяльність на формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості, починаючи з раннього дитинства і завершуючи її вступом до школи.
Важливими пріоритетними завданнями на навчальний рік педагогічний колектив визначив наступні:
· Здоров′язбережувальний напрямок. Продовжувати роботу по збереженню та зміцненню здоров'я дітей, формуванню здорового способу життя дошкільників, їх активної життєвої позиції щодо власного здоров'я з використанням сучасних здоров’язбережувальних технологій.Навчання та виховання дітей з особливими потребами.
· Природознавчий напрямок. Впровадження в практику роботи активних форм екологічного виховання. Формування в дітей емоційного, бережливого ставлення до об’єктів природи. Розвиток трудових вмінь та навичок в процесі ознайомлення дітей з природою.
· Соціально – моральний та духовний розвиток. Здійснювати виховання в дітях патріотизму і толерантності до людей різних національностей, активізувати емоційну сферу дошкільника. Впроваджувати в практику активні форми роботи, що сприяють становленню соціальної компетентності та особистісного зростання дітей дошкільного віку.
Місія нашого дошкільного закладу:
*любити дитину;
*берегти здоров'я дитини,зміцнювати та відновлювати його;
*формувати ціннісні орієнтири, відкрите ставлення до оточуючих людей;
*створити умови для розвитку та саморозвитку дитини, її життєвої компетності
Головний закон:
*щодня поруч з дитиною
*кожен день починати з радістю,
завершувати - миром
Головний принцип роботи:
*спочатку любити, а потім учити
Головна мета:
*раннє виявлення та розвиток творчих здібностей
Ми створюємо сприятливі умови для розвитку малюків, адже кожна дитина неповторна та унікальна. Саме в нашому садочку малюків виховують професійні педагоги, тут малюки відчувають домашню, затишну атмосферу, знаходять друзів і товаришів для веселих ігор.
Щодня ми вкладаємо у нашу роботу максимум енергії та позитивних емоцій, тому що займаємось тією справою, яку любимо і в яку віримо.
"...Тож нехай перед дітьми відкривається чудовий світ у живих фарбах – яскравих, тремтливих звуках, у казці, красі, що одухотворяє серце в прагненні робити людям добро."
В.О.Сухомлинський
Що брати у садок |
|
Просимо Вас не давати дитині з собою в дитячий сад жувальну гумку,
смоктальні Просимо Вас не давати дитині з собою в дитячий сад жувальну гумку, смоктальні цукерки, чіпси і сухарики.
Не рекомендуємо одягати дитині золоті та срібні прикраси, давати з собою дорогі іграшки.
Вимоги до зовнішнього вигляду дітей
• Охайний вигляд, застебнуті на всі гудзики одяг та взуття;
• Дитина повинна бути вимита;
• Чисті ніс, руки, підстрижені нігті;
• Підстрижені і ретельно розчесані волосся;
• Чиста нижня білизна;
• Наявність достатньої кількості носових хусток.
Перед тим, як вести дитину в дитячий сад, перевірте, чи відповідає його костюм порі року і температурі повітря. Простежте, щоб одяг не був надто великим і не сковував його рухів. Зав'язки і застібки повинні бути розташовані так, щоб дитина могла самостійно себе обслужити. Взуття має бути легким, теплим, точно відповідати нозі дитини, легко зніматись і вдягатися. Небажано носіння комбінезонів. Носовичок необхідний дитині як у приміщенні, так і на прогулянці. Зробіть на одязі зручні кишені для його зберігання.
Щоб уникнути випадків травматизму, батькам необхідно перевірити вміст кишень в одязі дитини на наявність небезпечних предметів. Категорично забороняється приносити гострі, ріжучі скляні предмети (ножиці, ножі, шпильки, цвяхи, дріт, дзеркала, скляні флакони), а також дрібні предмети (намистинки, гудзики тощо), таблетки.
Правила виховання дітей в дошкільному закладі
1. Батьки повинні приводити дитину в дитячий садок без запізнення.
2. Батьки повинні повідомити вихователя про те, що вони привели та забрали дитину.
3. Приводити дитину в дошкільний заклад потрібно охайною, в чистому одязі.
4. Якщо дитина захворіла, необхідно повідомити про це вихователя. Діти з підвищеною температурою тіла в дошкільний заклад не допускаються.
5. При невідвідуванні дитиною дошкільного закладу більше 3-х днів необхідно надати довідку від лікаря.
6. Про всі зауваження щодо роботи дошкільного закладу повідомляти вихователя або заступника .
7. Плата за харчування дитини в дошкільному закладі вноситься наперед за місяць не пізніше 10 числа.
8. Виконання правил для всіх батьків обов’язкові.
Як можна допомогти дитині добре поводитись?
Поради батькам
Більшість батьків замислюються, чи правильно вони себе поводять з дитиною. Звичайно, немає ідеальних батьків. Усі вони мають труднощі й іноді не впевнені, чи добре виховують своїх дітей. Однією з проблем, що найбільше непокоїть батьків, є питання поведінки: що треба зробити аби діти поводилися добре? Скористайтеся нашими порадами.
üПодавайте дітям приклад хорошої поведінки
üДіти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка - приклад для наслідування.
üЗмінюйте оточення, а не дитину
üКраще тримати цінні, крихкі та небезпечні предмети у недоступних для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їхню природну цікавість.
üВисловлюйте свої бажання позитивно
üКажіть дітям, чого Ви від них очікуєте, замість того, чого НЕ бажаєте.
üВисувайте реальні вимоги
üЗапитуйте себе, чи відповідають Ваші вимоги віку дитини, ситуації, в якій вона опинилася. Ви маєте бути більш терпимими до маленьких та хворих дітей.
üНе надавайте надто великого значення заохоченням і покаранням
В міру дорослішання дитини покарання і заохочення стають все менш результативними. Пояснюйте причину, яка впливає на Ваше рішення. Прагніть до компромісу у спілкуванні зі старшими дітьми, а з меншими - використовуйте тактику переключення уваги.
Обирайте виховання без побиття та крику!
На початку це може здаватися результативним, однак незабаром виявиться: щоразу Ви змушені бити все з більшою силою, щоб досягти бажаного результату. Крик або постійні докори є також шкідливими та можуть призвести до тривалих проблем емоційного характеру. Покарання не допомагають дитині виробити навички самоконтролю і поваги до інших.
Десять кроків, щоб стати кращими батьками
1. Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини. Батьківська любов допомагає дитині формувати впевненість у собі, викликає почуття власної гідності.
2. Прислуховуйтесь до того, що говорить Ваша дитина. Цікавтеся тим, що вона робить і відчуває.
3. Всі взаємостосунки, в тому числі й ті, що будуються на любові й довірі, потребують певних обмежень. Батьки самі мають визначити ці обмеження для дітей. Пам’ятайте, що порушення дітьми будь-яких обмежень є для них природним процесом пізнання, і не варто це розцінювати як прояв неслухняності. Діти почуваються більш безпечно, коли батьки також дотримуються визначених ними обмежень.
4. Сміх допомагає розрядити напружену ситуацію. Часом батьки бувають занадто серйозними. Це заважає їм сповна відчути радість батьківства. Вмійте побачити веселі моменти й дозволяйте собі сміх при кожній нагоді.
5. Намагайтесь побачити світ очима Вашої дитини і зрозуміти її почуття. Пригадайте, як Ви почувалися. Коли були дитиною, і яким незрозумілим здавався Вам світ дорослих, коли в Вами чинили несправедливо.
6. Хваліть і заохочуйте дитину. Сподівайтеся, що дитина поводитиметься добре, й заохочуйте докладати зусиль для цього. Хваліть її за хорошу поведінку.
7. Поважайте свою дитину так, як поважали б дорослого. Дозвольте дитині брати участь у прийнятті рішень, особливо тих, що стосуються її. Прислухайтеся до думки дитини. Якщо Ви змушені сказати дитині щось неприємне, подумайте, яким чином Ви сказали б це дорослому. Вибачайтеся, якщо вчинили неправильно по відношенню до дитини.
8. Плануйте розпорядок дня дитини. Малі діти почуватимуться більш безпечно, якщо дотримуватимуться чіткого розпорядку дня.
9. У кожній сім’ї є свої правила. Будьте послідовними і їх дотриманні, про намагайтеся виявляти певну гнучкість щодо дотримання цих правил маленькими дітьми. Діти можуть бути введені в оману, якщо одного дня правило виконується, а іншого – відміняється.
10. Не забувайте про власні потреби! Коли батьківство починає надто нагадувати важку працю, і ви відчуваєте, що Вам бракує терпіння, приділіть трохи часу лише собі. Робіть те, що приносить Вам задоволення. Якщо Ви розумієте, що втрачаєте контроль над собою і можете накричати на дитину, образити, принизити чи вдарити її, залиште дитину на кілька хвилин, порахуйте до десяти і заспокойтеся.